Rantailta Majasaaressa

Lisätty 08.08.2023

Perinteinen VVS:n jäsenien ja perhejäsenien yhteinen Rantailta järjestetään Majasaaressa Lauantaina 12.8.2023.

Tapahtuma alkaa klo 15 yhteisruokailulla. Veneseura tarjoaa palvattua porsasta jäsenille ja perhejäsenille. Jokainen hoitaa itse lisukkeet, ruokailuvälineet jne.

Ruokailun jälkeen on kaikenlaista kisailua ja mukavaa yhdessäoloa.

Tapahtumassa myydään arpoja, joten varaathan rahaa mukaan sitä varten. Arpajaisten tuotolla katetaan tapahtuman kuluja.

Klo 19 on palkintojenjako sekä arpajaiset. Näiden jälkeen alkaa Jukka Hallikaisen tahdittamat tanssit (n. klo 20:30).

Mökin terassi on varattu saunan kohdalta solistille, joten lauantai-iltana ei ole saunomismahdollisuutta. Saunominen loppuu lauantaina viimeistään klo 14.

Lauantain saunominen toteutetaan erikseen naisten ja miesten vuoroilla. Pienryhmien saunomiset mahdollisia perjantaina.

• Naisten sauna lauantaina klo 9:00-11:30
  • Miesten sauna lauantaina klo 11:30-14:00